Over ons
Wij helpen jou je wiskundige prestaties te verbeteren
Bijlessen bij Rogier van Veldhoven
Een goede les draait om meer dan alleen uitleg. Het draait hierbij ook om interactieve betrokkenheid, authenticiteit, feedback en evaluatie en activerende leermethoden. Het combineren van deze elementen in een van de bijlessen kan de effectiviteit van de lessen vergroten en leerlingen helpen om een dieper begrip van de lesstof te ontwikkelen en hun resultaten te verbeteren.
Ons doel
Iedereen kan zijn/haar wiskundige vaardigheden verbeteren. Het doel van onze bijlessen is de prestaties en het zelfvertrouwen van elke leerling die zich bij ons aanmeldt te verbeteren. Zodat zij in elk geval op wiskundig gebied, het maximale uit zichzelf kunnen halen!
Betere presaties
Gedurende je hele
Middelbare
schoolcarrière
Iedere leerling komt met een andere hulpvraag. Waar de ene leerling meer behoefte heeft aan verduidelijking van de theorie, heeft de andere leerling meer aan samen voorbereiden op een toets of (school)examen. Tijdens een eerste introductiegesprek kijken we naar hoe ik jou het beste kan helpen. Hierna volgen de bijlessen waarbij ik aan het begin van de les vraag waar de leerling behoefte aan heeft. Nu is duidelijk wat het doel is en wordt er dus geen tijd verspild, zodat de leerling zich kan focussen op wat belangrijk is die les. Samen verbeteren we het zelfvertrouwen van de leerling, bouwen we een sterke band en zorgen we ervoor dat de leerling zijn/haar vaardigheden en prestaties verbetert.
Wat leerlingen zeggen

Daily activities
Over Rogier van Veldhoven

Didactische vaardigheden
Na 25 jaar voor de klas te hebben gestaan, heb ik mijn didactische vaardigheden verfijnd en versterkt. Dit is terug te vinden tijdens een van mijn bijlessen en erkend door meerdere leerlingen, collega’s en mijn eigen docenten.
Geduld en rust
Iedere leerling leert op zijn eigen tempo. Ongeacht dat tempo, blijf ik geduldig en behoud ik de rust tijdens de bijles, zodat iedere leerling op zijn eigen tempo in alle rust de bijles kan volgen en met vertrouwen zijn wiskundige uitdagingen tegemoet kan gaan.